| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rudi
|
Geplaatst: Do Dec 20, 2007 10:58 Onderwerp: Harlan Coben |
|
|
In april 2008 verschijnt de nieuwe thriller Houvast van Harlan Coben.
Het gegeven lijkt echt iets van deze tijd:
Tia en Mike Baye hadden nooit gedacht dat ze in een stel overbezorgde ouders zouden veranderen. Maar hun tienerzoon Adam is ongewoon afwezig. En na de zelfmoord van zijn klasgenoot Spencer Hill zijn ze helemaal bezorgd. Ze installeren een programma op Adams computer en al na enkele dagen worden ze opgeschrikt door een e-mail van een onbekende afzender: "Hou je gedeisd en alles komt goed."
Terwijl Betsy Hill een website van klasgenoten voor haar zoon bekijkt, valt haar oog op een foto die lijkt te zijn gemaakt op de avond van zijn zelfmoord. Betsy meent Adam Baye te herkennen op de foto - en als die vervolgens vermist wordt, voorspelt dit weinig goeds.
Tia en Mike Baye zullen voor zichzelf de vraag moeten beantwoorden: wil je echt alles van je kinderen weten?
Klik hier voor meer van Harlan Coben _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny
|
Geplaatst: Do Dec 20, 2007 11:54 Onderwerp: |
|
|
Een nieuwe Coben .... daar word ik altiijd vrolijk van
En dan straks heerlijk weer in het voorjaarszonnetje op het terras lezen ...... Kan niet wachten!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Ma Mrt 24, 2008 18:48 Onderwerp: |
|
|
| Op de mooiste dag in april komt dit boek uit. Ik dacht ergens te lezen dat Harlan ook naar Nederland komt ter promotie van zijn boek. Ik kan het helaas nergens meer terugvinden, weet iemand daar misschien meer van? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Daniëlle
|
Geplaatst: Ma Mrt 24, 2008 19:35 Onderwerp: |
|
|
| Janneke schreef: |
| Ik dacht ergens te lezen dat Harlan ook naar Nederland komt ter promotie van zijn boek. Ik kan het helaas nergens meer terugvinden, weet iemand daar misschien meer van? |
Het klopt dat Harlan Coben naar Nederland komt ter promotie van zijn nieuwe boek. Ik weet niet wanneer hij precies komt.
In april verschijnen Geleende tijd, Eens beloofd, Momentopname en Niemand vertellen in paperback voor € 10,00. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny
|
Geplaatst: Ma Mrt 24, 2008 21:45 Onderwerp: |
|
|
Dit is het enige wat ik er over heb kunnen vinden.
Helaas geen exacte datum maar volgens dit bericht zou het deze maand moeten zijn. _________________ Dit boek lees ik nu. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 0:48 Onderwerp: |
|
|
Op de site van Coben zelf wordt Nederland niet genoemd. Ik heb een mailtje naar de uitgever gestuurd en zodra ik iets hoor, zal ik het hier melden. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:44 Onderwerp: |
|
|
De Boekerij was supersnel in hun reactie maar het slechte nieuws is dat hij vorige week in Nederland was en inmiddels alweer in de USA zit.
Vreemd dat we er niks van gehoord of gelezen hebben.  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 11:30 Onderwerp: |
|
|
Nou ja!
Zo ga je toch niet met je fans om? Ik ben wel benieuwd of de Crimezone-mensen hem nog wel hebben kunnen ontmoeten.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 11:36 Onderwerp: |
|
|
| Janneke schreef: |
| Ik ben wel benieuwd of de Crimezone-mensen hem nog wel hebben kunnen ontmoeten.... |
Blijkbaar hebben ze daar ook niet door dat hij al geweest is gezien dit bericht op hun site.
| Citaat: |
| Nu Harlan Coben binnenkort naar Nederland komt, stijgt de Coben-koorts aanzienlijk. |
De nieuwe Coben Houvast schijnt trouwens 10 april uit te komen  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 13:52 Onderwerp: |
|
|
Eind van de week is een interview te lezen op onderstaande www
Laatst aangepast door Peter op Di Mrt 25, 2008 15:23 ; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 16:14 Onderwerp: |
|
|
Ja, Coben was afgelopen donderdag in Nederland.
Hij zou eerst dinsdag komen, maar het was een paar dagen uitgesteld.
Ik was zelfs uitgenodigd, maar ik heb het moeten laten lopen, helaas.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 16:25 Onderwerp: |
|
|
P.S. Complimenten, Peter. Mooi stuk.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 17:35 Onderwerp: |
|
|
| martin schreef: |
P.S. Complimenten, Peter. Mooi stuk.  |
In het meest recente interview praat hij over ouders die hun kinderen proberen te beschermen tegen de gevaren van het internet. Gevaarlijke thrillersites en zo....  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|