| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rudi
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 8:07 Onderwerp: Brug naar de hemel (Ken Follett) |
|
|
In de Veronicagids stond een lovende recensie over Brug naar de hemel getiteld: Fenomenaal epos.
"Het gebeurt niet vaak , dat je er na 1100 (!) pagina's van baalt dat een boek uit is. Magistraal!" aldus Veronica.
Ik verheug me er steeds meer op.  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 15:47 Onderwerp: |
|
|
| Ik dacht dat jij 'm al gelezen had! Bij mij komt het boek er als de prijs wat gezakt is of als ik 'm op het volgende boekenfestijn tegenkom. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 20:24 Onderwerp: |
|
|
Nee nog niet Janneke maar ik ga 'm dit jaar lezen. Ik denk niet dat je dit boek op een boekenfestijn tegenkomt maar ik verwacht wel dat er een paperback uitvoering van zal verschijnen. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 20:32 Onderwerp: |
|
|
| Was jij dan niet degene die zei dat dit een klassieker is. Een van de beste boeken ooit..... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 23:07 Onderwerp: |
|
|
Dat heb ik gezegd van de voorganger De Kathedraal.
En omdat ik die zo geweldig vond verheug ik me ook zo op de nieuwe. Zeker als ik allemaal zeer goede reacties lees van over de hele wereld.
Heb jij al 's iets van Follett gelezen? _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2008 10:04 Onderwerp: |
|
|
OK, het kwartje is gevallen.....
Ik heb nog nooit iets van Follett gelezen. Door jouw enthousiaste reacties zal dat dit jaar wel veranderen. Heb je naast de Kathedraal en de Brug een aanrader voor mij? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2008 14:16 Onderwerp: |
|
|
Pff dat is altijd moeilijk. Follett heeft veel spannende oorlogsthrillers geschreven maar ook hele mooie historische boeken.
Zijn boeken gaan niet zozeer over de oorlog of zo maar altijd over mensen in een bepaalde situatie.
Hou je van die typische Engelse ouderwetse sfeer dan zijn o.a. Een gevaarlijk fortuin en De vlam van de vrijheid een aanrader.
Codenaam Torenkraai is een leuke oorlogsthriller en onlangs heb ik Sporen naar de Dood herlezen die zich in Afghanistan afspeelt.
Ook erg leuk maar wat lichtvoetiger en moderner is Sneeuwjacht.
Je moet maar even op mijn site kijken welke je het meeste aanspreekt. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|