| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Janneke
|
Geplaatst: Do Apr 03, 2008 11:41 Onderwerp: Ken Follett |
|
|
Ik zag hier dat vanaf 1 mei de zgn. Crimezone Classics op de markt komen (grappig overigens dat ik er op Crimezone niets over kan vinden...).
Daar zit ook een oudje van Ken Follett bij: Code Rebecca. Is dat er een die aan te raden is? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Do Apr 03, 2008 14:26 Onderwerp: |
|
|
Ik las het ook Janneke en ik was al even op onderzoek uitgegaan.
Hier vind je meer over de inhoud.
In mijn herinnering was het een geweldig mooi boek maar het is uit 1981. Wat ik er nu, een dikke 25 jaar later van zou vinden, weet ik niet.
Maar het is een klassieker dus ik neem aan dat ik niet de enige ben die 'm geweldig vond/vind en als ik onderstaande quotes zo lees:
‘Verrassend, met vaart en spanning.' ***** VN Detective & Thrillergids
‘Bloedstollend!' Panorama
‘Bestsellerauteur Follett op zijn sterkst in zijn gebruikelijke, maar altijd originele, mix van spanning, avontuur en romantiek.' Crimezone.nl _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 11:32 Onderwerp: |
|
|
Vanochtend kreeg ik van mijn schoonouders Brug naar de hemel waar ik enorm blij mee ben (1101 pagina's ). Via mijn man hadden ze beslag gelegd op mijn verlanglijstje. Kennelijk konden ze niets van hun gading vinden en hebben ze het lijstje laten zien aan de boekverkoper. Die schatte mijn smaak in en kwam toen met dit voorstel. Die man verstaat zijn vak.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 0:02 Onderwerp: |
|
|
| Janneke schreef: |
Vanochtend kreeg ik van mijn schoonouders Brug naar de hemel waar ik enorm blij mee ben (1101 pagina's ). |
Ben je blij met zoveel pagina's of met het boek?  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 9:03 Onderwerp: |
|
|
| Rudi schreef: |
| Janneke schreef: |
Vanochtend kreeg ik van mijn schoonouders Brug naar de hemel waar ik enorm blij mee ben (1101 pagina's ). |
Ben je blij met zoveel pagina's of met het boek?  |
Met beiden: het houdt me weer een tijdje van de straat.....
Gisteren kreeg ik ook nog een boekenbon. Ik zit er aan te denken die te besteden aan De kathedraal (of wat is de nieuwe titel?). Moet ik die eerst gelezen hebben voor ik aan Brug naar de hemel begin? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 9:11 Onderwerp: |
|
|
Je bedoeld Pilaren van de aarde.
Volgens mij hoef je die eerst niet te lezen want het speelt in een andere tijd en niemand uit dat boek leeft meer maar ik zou het wel doen.
Je krijgt toch een beeld over de ontwikkeling van het dorp Kingsbridge en ik verwacht dat de kathedraal daar ook een rol inspeelt.  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|