| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rudi
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 18:29 Onderwerp: Robert Goddard |
|
|
In september komt een nieuwe Robert Goddard uit getiteld Een oude schuld
Om zijn twintigste boek te promoten, komt hij in september naar de Manuscripta in Amsterdam voor een lezing en signeersessie.
Zodra ik meer weet, zal ik het hier melden. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Wo Apr 23, 2008 20:00 Onderwerp: |
|
|
De Manuscripta is op zondag 7 en maandag 8 september. In tegenstelling tot andere jaren is deze op zondag nu ook geopend voor het publiek.
De site bevat nog niet veel informatie over de komende opening van het boekenseizoen maar zeker is dat Robert Goddard deze dag een lezing geeft.
Je bent daarna in de gelegenheid om zijn nieuwste boek Een oude schuld door hem laten signeren.
Op Spanningzoeker komt tegen die tijd een speciale bon te staan die je uit kunt printen en waarmee je deze roman met korting in de boekhandel kunt kopen. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Za Aug 23, 2008 11:58 Onderwerp: |
|
|
Inmiddels is meer bekend en staat op Spanningzoeker.nl een speciale kortingsbon. Klik hier voor meer info over het boek, een signeersessie en de bon.
Met een beetje geluk kan ik na de vakantie ook nog een interview met Goddard op de site zetten.  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Zo Aug 24, 2008 20:49 Onderwerp: |
|
|
| Rudi schreef: |
| De cover doet me sterk denken aan de Schaduw van de wind van Zafon. |
Mij ook, ik dacht eerst dat je een verkeerde foto geplaatst had! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Wo Aug 27, 2008 22:34 Onderwerp: |
|
|
| De Manuscripta is op zondag 7 en maandag 8 september. In tegenstelling tot andere jaren is deze op zondag nu ook geopend voor het publiek. |
Van de Bol.com site:
Wil jij 7 september bij Manuscripta in Amsterdam zijn? Bol.com geeft 10 kaarten weg. Stuur een e-mail naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Manuscripta, vertel ons naar welk boek jij het meeste uitkijkt en waarom, en misschien ben jij wel 1 van de gelukkigen!
>>Wil je er zeker van zijn dat je erbij bent? Bol.com regelt 25% korting op je toegangskaartje. <<
Leden van de bieb kunnen via deze link ook korting krijgen. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 11:12 Onderwerp: |
|
|
Met een beetje geluk kan ik na de vakantie ook nog een interview met Goddard op de site zetten.  |
En dat geluk is er met dank aan Ezzulia
Klik hier voor het interview. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Za Apr 18, 2009 14:49 Onderwerp: |
|
|
| Welke van deze boeken kun je me als beste aanbevelen Rudi? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Wo Jul 22, 2009 9:13 Onderwerp: |
|
|
In november verschijnt de nieuwste thriller Bloedband van Robert Goddard, niet zoals voorheen bij BZZTôH maar bij Luitingh. Na het faillissement van eerstgenoemde is Goddard blijkbaar overgestapt naar een andere uitgever. De cover is in ieder geval net een beetje anders.
 _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|