| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rudi
|
Geplaatst: Do Jun 26, 2008 19:10 Onderwerp: Reacties op mijn recensies |
|
|
Sinds enige tijd geef ik op Spanningzoeker.nl mijn mening over wat ik gelezen heb. Ik kan me voorstellen dat je het niet altijd met mijn oordeel eens bent maar misschien ook wel?
Je mag het hier ter discussie stellen mits je aangemeld bent uiteraard.
Vermeld even om welke schrijver en boek het gaat. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Vr Jun 27, 2008 13:18 Onderwerp: |
|
|
Zal ik aftrappen?
Ik las zojuist dat je onbegrepen van Karin Slaughter gelezen hebt en met een 4 waardeert. Daar ben ik het helemaal mee eens. Je schrijft ook ergens dat Slaughter (ze heet trouwens Karin en niet Karen ) door jou altijd miskend zal blijven. Als ik dat goed begrijp, ben je niet zo'n fan van haar en daar snap ik dan niets van.
Wij vinden heel veel boeken en schrijvers even goed, maar bij mij staat Karin Slaughter hoog bovenaan mijn lijst van favoriete schrijvers. Ik daag je uit om Triptiek te gaan lezen....  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 11:05 Onderwerp: |
|
|
| Janneke schreef: |
| Zal ik aftrappen? |
Kom maar op.
| Citaat: |
Als ik dat goed begrijp, ben je niet zo'n fan van haar en daar snap ik dan niets van. Wij vinden heel veel boeken en schrijvers even goed, maar bij mij staat Karin Slaughter hoog bovenaan mijn lijst van favoriete schrijvers. Ik daag je uit om Triptiek te gaan lezen....  |
Ik verbaas me er ook over dat Slaughter zo populair is Janneke.
Ik heb een paar jaar geleden Een lichte koude huivering van haar gelezen. Buiten dat ik moeilijk in het verhaal kon komen omdat het niet prettig las, vond ik ook dat iedereen wel iets vreselijks had meegemaakt. Was niet iemand verkracht dan was wel een partner vermoord enz. Dat stond me op een gegeven enorm tegen en na het zoveelste trauma ben ik er toen ook mee gestopt. Ik wel benieuwd wat jij dan van dat boek vond?
Toevallig is mijn collega bezig in een boek van Slaughter (Onaantastbaar) maar ook zij is er niet van onder de indruk.
Mijn vrouw heeft inmiddels 3 boeken van haar gelezen en vond er buiten de vele (taal)fouten ook niet zoveel aan maar ze moest toen wel want ze had geen boeken meer op vakantie.
Voor mij genoeg redenen om de uitdaging niet aan te gaan ook al hebben wij over het algemeen ongeveer dezelfde smaak.
Ik probeer liever eens een Greg Iles waar ik nog nooit iets van gelezen heb of een van de vele andere boeken die nog ongelezen in mijn kast staan.
P.S. ik zal Karen even aanpassen in Karin (slordig van mij)  _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 22:36 Onderwerp: |
|
|
Vergeef me de switch naar Jeffery Deaver....
Ik had al een paar dingen over 'Slaappop' gelezen, maar jouw recensie heeft er nu wel voor gezorgd dat ik het boek gisteren besteld heb.
Heel interessant, die nieuwe benadering van Deaver, en van jouw beschrijving, Rudi.
Ik ben erg benieuwd.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 23:25 Onderwerp: |
|
|
| martin schreef: |
| Vergeef me de switch naar Jeffery Deaver.... |
Het is je vergeven Martin.
Ik vond het een beetje aanmatigend om voor iedere recensie een apart topic te maken. Voorlopig komt alles op een hoop. Misschien dat 't later nog eens anders wordt.
Laat t.z.t. eens weten hoe jij De Slaappop vond. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 23:28 Onderwerp: |
|
|
Doe ik.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Janneke
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 16:58 Onderwerp: |
|
|
| Mijn reactie daarop laat ik ook weten. Ik ben er een paar dagen geleden in begonnen, maar heb nog niet veel tijd gehad om te lezen. Misschien straks, tijdens het voetballen.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Justine
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 18:12 Onderwerp: |
|
|
eehhh waar vind ik de recensies ....???? _________________ Van boeken krijg je nooit genoeg |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
Geplaatst: Di Okt 28, 2008 19:17 Onderwerp: |
|
|
Het heeft even geduurd maar de recensies van Ontluistering van Greg Iles nr. 31 en nr. 32 De dood voor ogen van Peter James staan op de site. _________________ Je avontuur begint op spanningzoeker.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Justine
|
Geplaatst: Wo Okt 29, 2008 18:32 Onderwerp: |
|
|
Als het goed is ontvang ik morgen 2 boeken van greg, waaronder ook de ontluistering. Dat wordt dan de 1ste kennismaking, dus ik ben zeer benieuwd  _________________ Van boeken krijg je nooit genoeg |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rudi
|